Mane cenzūruoja! :)

censored

Visą vakarą rašau padėkas, noriai, netgi truputį susijaudinęs. Kam ir už ką dėkoju, galėsiu atskleisti tik vėliau, nes… dabar mane cenzūruoja, liepia palaukti! 🙂

O čia – muzikinė mįslė. Jei įminsi ją, reiškia dėkoju TAU. 😀

Reklama

4 komentarai “Mane cenzūruoja! :)

  1. …Kas man iš tos laimės ir tos garbės
    Jei aš vienas džiaugsiuos, o kiti liūdės…

    Melodija primenanti vaikystę. Mano mama ją grodavo, man dar būnant mažai. Bet niekada nebuvai susimąsčius kieko čia daina, visada buvo mamos 😀

    • 🙂 Šaunuolė mama! Bet ji pasakys, kad pirmi dainos žodžiai yra “tu viską, oi, viską seniai pamiršai“. 🙂 Nors tai ir nesvarbu, – tiesiog detalė. Labai ačiū už šiltą atsiliepimą, Agne.

  2. o toliau: ‘sugriauk visus tiltus, kelius išardyk, / tik taką per kopas, maldauju, palik’.. Taip ar labai panašiai? 🙂

Komentavimo galimybė išjungta.